banan
banan
Kontaktovat technickou podporu můžete zde.
Help   >   E-mails   >   E-maily FAQ

E-maily FAQ

Používám jiného poštovního klienta, než uvádíte v návodu. Co teď?

Nastavení bude obdobné. Důležité je, aby byl nastaven příchozí server jako pop3.banan.cz nebo imap.banan.cz podle toho, zda klient využívá POP3 nebo IMAP.

Jako server pro odchozí poštu potom můžete zadat smtp.banan.cz. Důležité je, aby docházelo k ověření uživatele při odesílání. Tuto volbu určitě během nastavení naleznete.

Nefunguje mi odchozí pošta!

Zkontrolujte nejdříve funkčnost na webmail.banan.cz. Pokud pošta funguje, chyba je nejspíše u Vás. V tomto případě doporučujeme před kontaktem technické podpory (podpora@banan.cz) vyzkoušet změnit port pro odchozí poštu z 25 na 2525. Poskytovatelé internetových služeb často tento port blokují.

Nefunguje mi příchozí pošta!

Opět nejdříve vyzkoušejte webmail.banan.cz. Pokud zde pošta bude fungovat a Vám se nebude nadále dařit poštovního klienta zprovoznit, je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz.

Nedošel mi e-mail!

I to se může stát. V tomto případě je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz a uvést, odkud, kam šel, přibližný čas odeslání a veškeré další informace, které by nám mohly pomoci v řešení. Samozřejmě se pokusíme dohledat, co se s e-mailem stalo.